wtorek, 20 września 2011

Poloneza czas zacząć

Pierwszy, można rzec historyczny post na tym blogu, zobaczymy jak mi pójdzie. Powiadają, że początki są najtrudniejsze.


Blog ten bierze udział w konkursie "Blogowa Mapa Przemian", który jest realizowany przy współfinansowaniu ze środków unijnych. Opiekunem jego jest profesor Jacek Brzeziński.
Strona ta będzie pokazywała między innymi relację z tegorocznej podróży samochodowej po Polsce, trochę zdjęć i materiałów filmowych (a wszystko to także dotyczące Funduszów Unijnych). Myślicie „Jak można gdziekolwiek jechać, po tak kiepskich drogach?!”, o dziwo także byłam zaskoczona faktem, że polskie drogi nie są tak złe, jak się o nich mówi ;) Część w remoncie, część w budowie, ale i tak nasza podróż przebiegła raczej bezproblemowo w tej kwestii. Ale do rzeczy.



Wiele osób wyjeżdża na wakacje za granicę, chcąc podziwiać piękne krajobrazy, wygrzać się na tropikalnych plażach, a przy okazji coś pozwiedzać lub spędzić czas jeszcze bardziej aktywnie. Co prawda pogoda w Polsce w tym roku, lekko mówiąc, nas nie rozpieszczała, a ja osobiście jestem fanką wszelkich podróży – zarówno zagranicznych, jak i tych po naszym kraju, to jednak na tej stronie chciałabym pokazać, że u nas też jest pięknie i robi się co raz piękniej dzięki Funduszom Unijnym wspierającym rozwój Polski. Mam nadzieję,  że tym samym  zachęcę Was do odwiedzenia opisywanych miejsc, lub chociaż zainspiruję do wyjazdu podczas którego odkryjecie różne, te znane i nieznane zakątki kraju, a przy okazji zauważycie ile rzeczy zaczyna zmieniać się na lepsze



1 komentarz:

  1. Zacząłem przeglądać tego bloga trochę chaotycznie i od końca. Ale nic to - całki8em ciekawe.
    Rolnik na Dolinie.

    OdpowiedzUsuń